luni, 10 septembrie 2012

friends with benefits? Pro sau Contra!




Trebuie sa va fac o confesiune. Ideea postarii de saptamana aceasta a aparut dupa vizionarea filmului “Friends with Benefits”, a venit ca o cerinta de a expune si parerea mea despre acest gen de relatii. Sunt sigura ca stim cu totii despre ce e vorba, despre acele relatii din care fiecare isi ia ce-i trebuie….gen o rata mai mica la banca, pentru ca prietenul/prietena lucreaza acolo, o reducere la magazinul preferat cu haine si alte chestii de genul. Evident, glumesc….nu, nu e vorba despre asta..e vorba exact despre ce v-ati gandit cu totii. Da, doamnelor (si domnilor, cred) vom vorbi despre S E X azi.

Si faptul ca am scris acest cuvant acum tocmai v-a facut atentia sa creasca, nu mai tin minte cu cat la suta, am citit mai de mult un articol despre asta. Spunea ca de fiecare data cand e pronuntat sau scris cuvantul SEX, atentia unei persoane creste cu un procent considerabil. Asa ca…sa revenim, stim cu totii ce inseamna o prietenie cu beneficii, da? Cand intalnesti o persoana de care iti place foarte mult, exista  asa numita chimie, atractie bla bla bla, parca nu ai clasifica persoana ca pe iubirea vietii, parca nici doar ca pe un amic, nici ca pe o relatie serioasa, dar nici n-ai vrea sa nu o mai vezi niciodata. Si atunci, te gandesti, esti singur/
singura, exista atractie, omul  e chiar interesant…a trecut destul de mult timp….asa ca de ce sa nu faci un schimb care v-ar avantaja pe amandoi? Numai bine facem cel mai turbat sex si ne despartim ce poate fi mai simplu…hi hi hi dar implicatia sentimentala cum facem…
Recunosc, m-am gandit si eu la varianta asta de multe ori cu cateva persoane. Lupta dintre acea Cristina  care are totul in control si e foarte ascetica si singuratica si Cristina cea cu anumite dorinte era cam mare. Am pendulat intre optiuni mult timp. Adica, pe de o parte,decisesem sa ma folosesc de
barbati asa cum imi imaginam eu ca si ei se folosesc de noi, ca pot si eu sa fac asta ca barbatii (adica fara sentimente- "Sex and the city" -Seria 1, episodul 1, minutul 12 ) si ca si unele femei, dupa cum am descoperit ulterior. 
M-am pierdut insa in amanunte tehnice. Adica intalnesc omul, ii propun, ajungem in fata patului, mesei, canapelei sau ce-o fi si ce fac? Ma dezbrac eu sau ma dezbraca el bzzzzzzz? Imi arunc hainele sau le impachetez cu atentie pe un scaunel? Apoi, dupa ce minunatul act a avut loc, ce fac? Plec sau raman? Respectiv il dau pe usa afara sau il las sa doarma? In cazul in care am o problema, gen "a murit pisica", "mi s-a spart o teava" si alte derivate il pot suna sau nu? Cine stabileste intalnirile? Eu sau el? Cat de des e prea des pentru o prietenie cu beneficii? Daca am chef sa merg la un party am voie sa ies cu "prietenul meu cu beneficii" sau nu? Si cea mai fabuloasa dintre intrebari, la cum ma stiam de simtitoare, daca ma indragostesc? (Sunt tare sensibila). La multe dintre intrebari am primit raspuns in timp ce negociam datele "contractului" dar…marturisesc n-am reusit niciodata sa duc la capat o asemenea fapta. Din lipsa de timp, de curaj, sau poate pentru ca mi se parea pur si simplu riscant. Vedeti, mie imi trebuie putina adrenalina, putin pericol, adica daca lucrurile sunt asa ok intre noi si totul e stabilit unde mai e pericolul ca nu stiu incotro s-ar indrepta o asemenea situatie? Daca stiu ca nu o sa sufar, ce sens mai are?

Cam atat ar fi pentru lista de puncte negative. Pentru cele pozitive am avea asa...Stati stati…ca o sa gasesc ceva….trebuie….A, da, stiu, avantajul e ca sunteti in controlul situatiei…sau nu? Ma repet, nu dau sfaturi pro si contra, doar incercam sa-mi imaginez cum ar fi. Si gandindu-ma la o prietenie cu beneficii in momentul de fata nu-mi vine in cap nici o parte placuta pentru mine  a acestei situatii. Poate nu sunt genul. Sau poate sunt acum in alt moment alt vietii. Poate aveti voi mai multe idei ca mine. In orice caz, oricum o faceti, faceti-o sa fie bineeee!Cum sar zice sexul e sanatate pura,daca il faci sistematic evident…


Un comentariu:

  1. imi place tema e destul de actual) ms de articol care ma facut sa ma gindesc altfel la asa tip de relatii.

    RăspundețiȘtergere