vineri, 24 februarie 2012

Increderea e un lucru fragil!








Încrederea e un lucru fragil. Odata castigată, ne acorda o imensa libertate. Dar, odata pierduta, e     imposibil de recucerit.

Niciodată nu știam in cine pot avea  încredere. Cei mai apropiați de noi ne pot trăda. Dar, in final, majoritatea oamenilor decid să nu aiba încredere decat in ei insisi. E cel mai simplu mod de a evita sa fii pacalit. Cand cineva profita de mine, eu tac si observ. Toata lumea crede ca daca nu zic nimic, nu vad. Eu tac si fac, asta am facut intotdeauna. Nu m-am coborat niciodată și niciodată nu m-am ridicat pentru nimeni. Incerc mereu să-mi gasesc cercul meu de persoane în care am capatat Încredere și  in totalmente voi avea incredere…Dar ce sa facem cu acele persoane care apar intimplator în viața noastra…cum să procedăm cu ei?  Să le oferim șansa să ne dovedească ei increderea…

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu